En man i trädet

2012-04-09

Jag står just nu och tittar ut genom mitt fönster där det sitter en man i ett utav träden. Jag satt och gav Alva gröt när jag upptäckte att det var någon i trädet, det var det insyns skyddet det.. När Alva hade ätit klart hick vi fram till fönstret för att ta en närmare titt och då ser jag, längst upp i trädkronan, en katt. Mannen är alltså uppe i trädet och försöker få ner katten. Han har lyckats få ner den en bit men nu är det väl ca 1 meter emellan dom. Nyfiken som jag är ska jag se hur det slutar. Uppdaterar er med sen. Håll tummarna för kissen!

Försökte ta en bild, bakom björken sitter mannen


Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag ser inte :( Men det låter fruktansvärt spännande! Sånt kan jag också sitta och titta på. Det blir väl nästan till att bunkra upp med lite popcorn eller nåt ;)

Inlägget kommenterat 2012-04-09 klockan 14:40:31
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0