Effektiva jag

2012-04-23

Här har det redan hunnits med mycket. Vi har varit på öppna förskolan där vi har busat, sjungit, busat lite mer och ätit lunch. På vägen hem gick vi till Ica och handlade och jag lyckades hålla Alva vaken tills vi kom hem. Medan Alva nu har sovit i lite över 1 timme så har jag hunnit plugga och jag har hunnit med både måndagens och tisdagen uppgifter. Känns jätteskönt! Ikväll blir det till att börja läsa på min engelska novell som jag ska skriva en recension om. Känns bra att ligga lite före så att jag slipper stressa. Snart kommer Alvas morfar med sambo för att gratta den blivande ettåringen. Hoppas att ni har en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Alvas mormor

Duktiga du!

Inlägget kommenterat 2012-04-23 klockan 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0