Snabbt inlägg

2011-09-14

Hej på er!

Hoppas att ni har sovit gott! Det har vi :)

Idag ska vi som alla onsdagar på babysim. Vår favorit syssla! Och, så får vi umgås med Sara och Charlie!! Idag ska även pappan till Alva med och det är han som ska bada med henne idag. Mamman har månadsbesök..

Vi var ju och kollade på en lägenhet igår och jag kan säga så här, jag vill ha den! Jag och mäklaren ska höras av idag under dagen och jag kommer då att lägga ett bud! Så, nu behöver jag verkligen era tummar, håll dom!

Uppdaterar mer ikväll, nu måste jag rusa. Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Kitty

Hoppas att du får den! Håller tummarna!

Inlägget kommenterat 2011-09-14 klockan 11:07:38
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: pia

Håller tummarna hårt.Kram till er

Inlägget kommenterat 2011-09-14 klockan 15:37:23
Postat av: Camilla Frick Svahn

Håller tummar och tår! ;-)

Inlägget kommenterat 2011-09-15 klockan 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0