Håll tummarna för mig idag!

2011-09-13

God morgon!

Här vaknade lillskrutt ganska tidigt idag, vid 7.30 slog hon upp ögonen och talade om för mamman sin att det var dags för frukost. Jahaja det var ju bara att gå upp även om jag velat sova en liiiiten stund till. Nu 2 timmar senare sover hon sin förmiddags nap och mamman dricker kaffe :)

Idag kommer M hit och ska umgås med Alva och då tänkte jag passa på att tvätta och fixa lite här. Mormorn ska ju inte behöva göra allt även om det är väldigt skönt ;) Nej men jag hjälper till och fixar det vill jag lova! M ska ta med sig lite saker "hemifrån" också, lite saker som jag har saknat här. Bl.a en stavmixer så att jag kan göra puréer till A, för det var ju himla enkelt och kul.

Senare idag, eller rättare sagt kl. 17 ska vi iväg och kolla på en lägenhet. Det känns spännande för det är bara jag och en till som ska titta på den och jag vill verkligen ha den! Det är jätte mysigt att bo här hos min mamma men man saknar ju sitt eget och sina egna saker så nu vill jag ha den här lägenheten!
Håll tummarna för mig idag!

Ha en bra dag!
Kram





Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

7:30? Haha, du vet verkligen inte hur bra du har det... :p



Lycka till idag! kram

Inlägget kommenterat 2011-09-13 klockan 10:21:37
URL: http://sarasland.com
Postat av: Kitty

Håller tummarna!

Inlägget kommenterat 2011-09-13 klockan 12:19:28
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Killmamman

lycka till med lägenheten! vi har precis köpt hus, en fantastisk känsla :)

Inlägget kommenterat 2011-09-13 klockan 19:13:20
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Hoppas visningen gick bra :) Tänk om jag fick sova till 7.30,då skulle jag bli överlycklig. Liam brukar ju slå upp ögonen vid 5.30 :)

Inlägget kommenterat 2011-09-13 klockan 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0