En bra dag blev en dålig dag

2011-09-08

Dagen började ganska bra men tankarna fanns där och jag satte igång med lite fix för att ha något att göra och det fungerade bra. Jag satte mig vid datorn och skrev ner tankar och känslor och det blev det förra inlägget.

Vi åkte iväg för att hämta min mammas kamera på elgiganten, åt världens godaste kebab med nybakat bröd och gick sen en runda på City gross, mysigt, men då ringer telefonen, det är M som ringer. Samtalet börjar bra men till slut kan jag inte hålla mig och säger det jag tycker och tänker så det blir ju lite tjafs, inte så konstigt tycker jag!

Jag mår så sjukt dåligt över det som har hänt så att kasta lite skit, det tycker jag att jag har rätt att göra. Så fort jag ser en bild eller tänker på M och det vi hade och vad jag känner för honom så kommer tårarna och jag funderar på om det verkligen ska vara så här. Är det sant att den person som jag har gett mitt liv till inte vill vara med mig längre...?! Jag förstår inte och jag vet inte om jag någonsin kommer att förstå. Allt jag hoppas på är att klumpen i magen och tomheten i mitt hjärta någon gång kommer att försvinna, för det gör riktigt j*vla ont!



Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Jag vet att det gör ont och att det inte går att förstå. Känner mig som en idiot som bara kan säga att det kommer att gå över, det kommer bli lättare även om det alltid kommer att svida. Men jag tror att det är sanningen även om det känns helt omöjligt nu.



Du har all rätt i världen att kasta skit, du är värd så mycket bättre än detta.

Vi finns alltid här för dig, vänner för livet. Puss o kram.

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 22:02:31
URL: http://sarasland.com
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Självklart har du all rätt att "kasta" lite skit eller mycket om du så känner för det, man kan inte bete sig hur som helst.

Jag vet att vi inte är jätte nära vänner, men du ska veta att jag finns här om du behöver, jag lider med dig hela tiden och beundrar dig som orkar med vardagen!

Du är verkligen stark och inte bara för din egen del utan även för din underbara dotter Alva!

Många kramar från mig o Julle <3

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 22:53:20
Postat av: Therese hellman

Finns här för dig söt. Önskar det fanns nått jag kunde göra puss

Inlägget kommenterat 2011-09-08 klockan 23:44:32
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Tänker på dig gumman och självklart har du rätt att kasta skit. Bara att höra av dig om du vill prata eller ses jag finns här. Hoppas du får en bättre dag idag. Kramar

Inlägget kommenterat 2011-09-09 klockan 06:37:49
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

åh förstår att du mår dåligt över det! är ju bland det värsta som kan hända :(

Inlägget kommenterat 2011-09-09 klockan 08:14:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0