Alva-dagen

2011-09-04

Igår hade mitt lilla hjärta sin första namnsdag och den spenderades med handling på Ica maxi på förmiddagen. Efter handlingen så var det dags för lunch för skruttan och då tog mamman fram morotspuré :) Potatisen gick ju inte riktigt hem så det fick bli lite annat och det gick faktiskt mycket bättre!

På kvällen var vi hemma hos min syster som firade sin 40-årsdag i förskott. Vi firade även Alvas namnsdag och Alvas kusin Idas namnsdag. Min syster med familj åker till Cypern när hon fyller år och då har även Ida namnsdag så vi fick passa på att gratta alla på samma gång. Vi firade med god mat och dryck, fina tårtor och en massa snack. En riktigt trevlig kväll var det!

Strax innan moroten...


Munnen öppnades iaf så jag ser det som ett lyckat försök :)
 

Här har vi världens underbaraste namnsdagsbarn


Fina namnsdags presenterna


 


Kommentarer
Postat av: pia

Fina saker lillskruttan fått. Synd att vårat paket ej kom till henne på hennes namnsdag. Det är så kul att kunna följa Alva på din blogg,, dig också. Vi kommer absolut höra av oss när vi är i trakten. Klart att vi ska ses. Kram

Inlägget kommenterat 2011-09-07 klockan 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0