Aaaaatchoooo....

2011-09-05

Det är ju förkylningstider nu och många sitter på bussen, tunnelbanan och på pendeln och snorar och hostar, och varje gång så känner jag att jag vill låsa in mig och Alva för att skydda oss, men det gör man ju inte.

Men vad händer när man är ute bland sjuka människor...?! Jo man blir sjuk! Jag vaknade idag med ont i halsen, hosta och är lite små snörvlig. Typiskt! Bara Alva klarar sig så är jag nöjd.

Vi skulle ha träffat andra mammor och bebisar idag och gått till öppna förskolan här men det blev ju inget med det då... Jag har aldrig varit där så det hade varit riktigt kul om vi hade kunnat gå dit. Vi får satsa på att gå dit nästa måndag istället.


Idag blir det då istället till att leta lägenheter, mysa och busa i soffan med min älskade lilla skrutt ♥
Det låter inte alls dumt faktiskt!

Ha en bra dag!



Jag och Alva i våras när jag var sjuk


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

inte roligt med förkylningar!



mysig bild på er :)

Inlägget kommenterat 2011-09-05 klockan 11:18:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sophia - mamma till Melvin

Melvin e lite snorig nu. Tyvärr är det såna tider! :(

Inlägget kommenterat 2011-09-05 klockan 13:18:36
URL: http://liivetsomtre.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Uscha! Krya på dig gumman!



Kram!

Inlägget kommenterat 2011-09-05 klockan 21:02:50
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0