Uppskjutet...

2011-10-31

Jag skulle ju tala om vad det var för trevligheter vi var på idag men tyvärr så blev det inte så trevligt som jag trodde utan det blir uppskjutet tills på onsdag. Jag avslöjar inte vad det är utan det får vänta :)

Vi var iaf på ett ärende idag och efter det så åkte vi hem till min syster Maria och hängde där hela dagen. Vi åt god lunch, fikade och snackade och barnen busade med Alva. Snälla Emma gick och la sig med Alva när det var dags för vila och Alva sov gott i Emmas säng i nästan 1,5 timme. Vi har haft en super mysig dag med moster och kusiner.

Imorgon börjar stressen fast med glädje inför det nya. Känns rätt bra :)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Killmamman

spännande, vad kan det vara? :)

Inlägget kommenterat 2011-10-31 klockan 23:42:42
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: Fia-mamma till Edison

Kul att ha nåt att se fram emot också :)

Inlägget kommenterat 2011-11-01 klockan 11:02:13
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0