Supersöta mössan

2011-10-07

Igår kväll när jag loggade in på Facebook så möttes jag av en väldigt trevlig sak, en bild upplagd av min syster Jessica. Hon är nämligen väldigt duktig på en sak, säkert flera men nu handlar det om att göra mössor. Sååå fina är dom som hon har gjort så jag har gett som förslag att hon borde ta beställningar och sälja dom och jag hoppas att hon kommer att göra det för det tror jag skulle vara väldigt populärt :)


Det här möttes jag av, en supersöt fin mössa som hon har gjort till Alva


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Gullig du är ! självklart är det okej :) jag gillar din blogg också !



vilken supersöt mössa din syster gjort, vad duktig hon är !

Inlägget kommenterat 2011-10-07 klockan 08:26:47
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0