Sjungande bebisar

2011-10-10

God morgon!

Fint väder idag? I så fall blir det en långpromenad här på förmiddagen.

Efter prommis blir det lunch och Alva ska få prova på något nytt men jag har inte bestämt vad än men antingen broccoli, sötpotatis eller palsternacka. Potatisen är jag lite tveksam till eftersom hon inte gillar vanliga potatisen och så blev ju hennes utslag värre när hon fick potatis sist. Jag kanske ska lägga upp dom på rad och se vilken Alva själv väljer :)

Efter lunchen ska vi gå ner till öppna förskolan och sjunga lite med mammor och bebisar och så ska jag måla Alvas gipsavtryck som vi gjorde förra måndagen. Egentligen skulle Sara och Charlie följt med också men Sara är sjuk så dom kunde inte komma :( Men det dröjer inte alltför länge tills vi träffar dom om Sara är frisk till på onsdag när vi ska simma men det håller vi tummarna för!

Jag har bett vår bvc sköterska att få hoppa in i en föräldragrupp här  och hon ska ringa om det idag också och jag hoppas att det går för då är det träff imorgon. Mammorna som var på öppna förskolan sist var så trevliga och det är några av dom som är i den gruppen så det vore kul att lära känna dom lite mer.

Ha en bra dag hörni ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Ja egentiden på kvällen är underbar. Det är skönt att veta att de timmarna kommer varje dag. Särskilt när man har en lite gnällis eller så ;)

Inlägget kommenterat 2011-10-10 klockan 09:57:55
URL: http://sandraolevis.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Hoppas ni får kul på öppna! Kram

Inlägget kommenterat 2011-10-10 klockan 13:04:58
URL: http://sarasland.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Hoppas det var toppen på öppna :)

Inlägget kommenterat 2011-10-11 klockan 16:18:06
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0