Packdag

2011-10-18

Jag och Alva sitter just nu på pendeln. Vi ska hem till M och mamman ska packa.. M ska passa på att umgås med Alva så att jag får tid till packningen.

Det är väldigt mycket jobbiga känslor som kommer upp när jag åker dit. Det är ju liksom fortfarande "vårt hem". Mina och Alvas saker finns ju där och så länge som vi inte har vår lägenhet så är det fortfarande vårt hem.

Det är fruktansvärt jobbigt att se sina saker, mitt hem för det har det ju varit. Det ska bli skönt när vi har flyttat och kan börja vårt liv tillsammans.

Jag och Alva


Kommentarer
Postat av: sara, mamma till charlie

Tänker på dig vännen! I morgon blir det sim i iallafall, det ser vi fram emot. Kramar

Inlägget kommenterat 2011-10-18 klockan 10:13:48
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0