Höstmys

2011-10-09

Idag har det varit en riktigt mysig höstdag. Det har varit kallt men ändå så fint väder. Jag tycker att det riktigt mysigt med sånna här dagar.

En riktigt mysig helg har vi haft här också. Igår var min syster med familj här och åt middag och vi diskuterade lite lätt om renoveringen av min lägenhet som ska påbörjas snart, om bvc, om barnvagnar, om mässan nästa helg, ja om lite allt möjligt. Det är lite roligt att bvc sköterskan som jag går hos med Alva är samma sköterska som min syster har haft till alla sina 3 ungar :)

Idag var jag och Alva hemma hos Linda och Fredrick och deras 2 små stjärnor Tilda och Liam. Vi fikade, snackade barn m.m och lillskruttan fick lunch innan det blev dags för oss att röra oss hemåt. Det var lite livat där så Alva sov bara ca 10-15 min och i min famn så hon var väldigt övertrött när vi kom hem där hon till slut sloknade i min famn igen och sov ca 40 min. Ikväll var hon trött och slocknade vid 19 och sover nu gott.

Jag har letat soffor och lampor på nätet och har hittat några bra men inget självklart och soffa måste man ju provsitta så det blir till att åka runt och sitta någon dag.

Nä nu ska strax mamman sussa gott men först lite Wordfeud som jag är heeelt såld på.

Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till Liam och Tilda

Tack för en mysig dag gumman. Förstår att Alva var trött, med mina vildar :) inte lätt att sova då. massa kramar.

Inlägget kommenterat 2011-10-10 klockan 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0