Fy på mig!

2011-10-27

Gud vad jag känner mig dålig! Dålig på att uppdatera har jag blivit. Fy på mig! Bättring ska det bli det lovar jag.

Det har ju varit rätt mycket att stå i nu ( + att jag har en 6 månaders att ta hand om) och jag har inte riktigt känt för att blogga alla gånger eftersom det mest har blivit tråkiga, känslosamma inlägg på sista tiden. Men nu, nu ska det bli ändring på det!

Jag var och packade mina sista saker inför flytten idag och i morse innan jag åkte så ringde jag till en flyttfirma som också magasinerar och bokade dag. På tisdag hämtar dom mina saker och magasinerar dom åt mig tills jag ska flytta in i nya lägenheten. Magasinering blev det för att ha så lite kontakt som det bara går nu med M eftersom vi inte överhuvudtaget kan prata med varandra. Jag kan lägga allt bakom mig för Alvas skull men jag blir så fruktansvärt ledsen när han är elak mot mig för det har han verkligen varit ibland den senaste tiden och det har verkat som att han vill förstöra för mig och jävlas med mig. Det är ju han som har valt det här så han borde ju vara snäll och hjälpsam istället. Men ja ja nog om det.

Imorgon blir det en tripp till barnens hus för förhoppningsvis ett inköp av ny skötväska.

Ha en trevlig kväll!




Min lilla rockare ♥


Kommentarer
Postat av: Kristine

Magasinering av prylarna låter ju toppen! Fokusera nu på allt som gör dig glad, på Alva, nya lägenheten och allt skoj som kommer hända framöver. Din lilla skrutta kommer utvecklas enormt det kommande halvåret och det kommer inge en sådan glädje! Vänta du bara! :-)

Jag som var bekant med dig för flera år sedan undrar vem Johanna är idag? Minns en glad sprallig tjej med skinn på näsan. Vem blev hon? Vad har du arbetat med/pluggat? Ja vart har du hållit hus senaste åren för inte har jag sett dig här i Tyresö iaf? :-)Jag skulle iaf tycka det vore skoj om ett inlägg om dig, om Johanna! :-)

Kramar

Inlägget kommenterat 2011-10-27 klockan 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0