Det måste vara magi

2011-10-01

I förrgår kom Alva på något väldigt spännande. Hon höll i nappen och bytte hand. Nappen åkte fram och tillbaka mellan händerna och det såg precis ut som att hon såg någonting magiskt hända.

Det är så himla kul att se hennes egen reaktion när hon kommer på något nytt. Själv så tycker jag såklart att hon är duktigast i världen och att det är såååå kul att få vara med om en liten människas utveckling, och vilken liten människa sen då...

Heeelt fantastiskt underbar! Mitt lilla ♥



Min napp


Men vänta nu, hur gick det där till?!


Kommentarer
Postat av: Hanna Z - Mamma till Elliot

Jo jag tror att dom bara finns från 7 kg, dom är nog inte så smidiga innan det skulle jag tro, lättare att sätta på när han/hon kan stå själv och sådär:)

Inlägget kommenterat 2011-10-01 klockan 11:36:31
URL: http://hannaz.se
Postat av: Therese hellman

Saknar er puss

Inlägget kommenterat 2011-10-01 klockan 19:00:03
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Sötnosan! Det är jäkla underbart att se deras fascination över hur saker och ting fungerar.

Inlägget kommenterat 2011-10-02 klockan 09:38:04
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0