Pustar ut

2011-11-05

För ungefär 1 timme sen kom vi hem från lägenheten. Vi var där och sålde av några möbler men det är typ den värsta möbeln kvar nu :( Jag har lagt ut en annons på Blocket och sänkt priset så vi får se hur det går.

Idag var vi och handlade tapeter och jag hade hoppats på att hitta alla tapeter som jag ska ha men det gjorde jag inte så imorgon blir det en tripp till handelsplatsen. Blir lite jobbigt att få hem dom men man är ju van att vara packåsna :P Jag tror att jag har ändrat mig om ett tapet val så jag får se hur jag gör med det, men det borde gå att lösa någon dag.

Jag har funderat över hur jag ska göra när ni får vara med på renoveringen och jag har bestämt att ni ska få se steg för steg men jag kommer inte att visa det jag har köpt förrän det sitter uppe. Blir lite mer surprise då och så ser man ju hur fint det blir :) Det som har hänt än så länge är att köket har blivit mer eller mindre utrivet. En liten tjuvtitt kommer här:

Före...


och under arbete



Jag är så fruktansvärt trött på kvällarna nu men det är för att jag fortfarande har saker att ta itu med i lägenheten. Nästa vecka kommer det att bli bättre för då är det bara målarna som pysslar och då behöver inte jag tänka på så mycket. Skönt! Igår var det så stressigt så jag glömde av att det var fredag och när vi kom hem och jag gick in på Facebook och såg alla status uppdateringar om fredags mys så blev jag riktigt grymt besviken över att jag hade glömt att köpa fredags mys. Idag när vi var och handlade välling så köpte jag lördags mys istället :D Så mina vänner, nu blir det lördags mys!

Ha en trevlig lördag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0