Hemma

2011-11-19

Sitter här i min nya fina soffa i min nya fina lägenhet och är helt slut efter ett par fartfyllda dagar. Jag har verkligen haft 0 tid till bloggen men imorgon ska jag se om jag kan få till det med bredbandsmodemet så datorn kan användas. Allt har iaf gått väldigt bra och jag har fått grymt mycket hjälp av min mamma och idag var även min syster och hennes familj med och hjälpte till. Nu har vi officiellt flyttat in! Nu är det roliga fixet kvar men jag har fortfarande lite saker som måste köpas men det får bli i nästa vecka. Nu ska jag snart krypa ner i min nya säng och sussa. Imorgon blir det mer uppackning.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: pia

Hej. Är grymt nyfiken på hur ni har fått till det i nya lägenheten. Hoppas ni kommer att trivas där. Ha det så bra o ge lilltjejen en kram från oss. Kram Pia

Inlägget kommenterat 2011-11-20 klockan 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0