Hemma hos oss

2011-11-28

God morgon, Alva här. Jag sitter och har lite morgon mys här i vår nya soffa och tänkte låta er få titthåls kika in hemma hos oss. Ni får alltså inte se så mycket än. Min mamma är inte klar med allt fixande så hon vill inte visa allt än.




J & A, Johanna och Alva, det är vi, jag och min mamma.



Lite julfint i köket har vi fått. Min mamma hängde upp julgardinerna igår och det ser ju ok ut. Vi ska tydligen åka till Rusta idag och kolla på en adventsljusstake till köket så då blir det ännu mysigare. Här får ni ju en lite förtitt på köket :)



Det här är vi, jag och min mamma, vi är en familj, en liten, men vi är en familj och vi ska hålla ihop för evigt ♥



Så, då fick ni tjuvkika lite hemma hos oss. Hoppas att ni blev nyfikna på mer ;)
Hoppas att ni får en trevlig måndag! Vinke vink

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad fint ni fått! Jag vill se mer, mer, mer! :D

Inlägget kommenterat 2011-11-28 klockan 13:53:40
URL: http://hannasklotter.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Fint ni har det :)

Inlägget kommenterat 2011-11-28 klockan 19:12:06
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com
Postat av: pia

Vad fint ni har det. Väntar med spänning på att få se resten av lägenheten. Ha det så bra. Kram Pia o Åke

Inlägget kommenterat 2011-11-29 klockan 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0