Fullt ös

2011-11-20

Jag känner mig halvt medvetslös men ändå inte. Jag är heeelt död i kroppen egentligen men ändå känner jag att jag vill fixa, jag vill bli klar! Jag är sån som vill ha ordning och reda på en gång och det är ju inte lätt när man har en 6 månaders tös att ta hand om samtidigt. Det blir ju lätt att man vill fixa när hon sover då men jag får säga åt mig själv att låta bli. Nu ska jag bara skriva klart det här sen blir det faktiskt sängen för mig med.

Imorgon tänker jag ta en paus från lägenheten och gå ner till öppna förskolan med Alva så hon får komma ut lite och träffa sina kompisar :) Blir kanske en premiär gungning på gården också. Klockan 16 måste vi vara hemma igen för då får vi matleverans. Som det är nu så ekar det i kylen så det behövs. Min mamma kommer hit och är med Alva en stund imorgon så att jag får åka ner med lite saker till källaren, typ tomma kartonger och någon byrå och så som ska ner. Skänt att få lite ordning snart!

Försöker hinna med att uppdatera lite här men jag tycker att det är bättre att göra det vid datorn och den har jag precis fått igång med bredbandet här, men nu bör det ju hända lite mer då :) Jag är ganska hemlig hos er andra nu för det finns ingen tid till att kommentera hos er men jag är ändå inne och läser, oftast innan jag ska sova :) Jag finns där fast ni inte ser mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0