En liten tjuvtitt...

2011-11-15

God morgon! Jag är nu på väg till lägenheten för att låsa upp för städfirman som ska göra fint innan inflytt. Det har inte blivit så mycket updates om lägenheten och bilder på den som jag trodde att det skulle bli. Jag kände att när vi väl var igång så ville jag inte visa så mycket. Jag visar hellre när det är klart. Sovrummet är helt klart (renoveringen) så det får ni nu se :) Det andra är ju också klart men det står lite saker ivägen och jag hittar inte före bilderna men ska undersöka saken och se till att slänga upp lite mer bilder :)

Före



Efter



Tanken är att det ska vara Alvas rum så därför fick det bli rosa, mamman ska ju bara sova där :)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Det blev ju jättebra :) Jag tror att hela lägenheten kommer bli toppenfin när du är klar med allt!



Imorgon kommer vi att ha gäster så imorgon är vi upptagna... :( Men en annan dag vill vi supergärna ses!!

Vi bokade förresten om besöket på ÖF till torsdag nästa vecka, då kanske du kan följa med? :)

Inlägget kommenterat 2011-11-15 klockan 09:50:45
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fint det blev gumman :)

Inlägget kommenterat 2011-11-15 klockan 15:14:51
Postat av: Josefine

Va fint det blev :)

Inlägget kommenterat 2011-11-15 klockan 17:46:23
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com
Postat av: pia

jättefint

Inlägget kommenterat 2011-11-15 klockan 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0