Sjukling =(

2011-05-30

Jag har gått och dragit på mig en förkylning! Så himla irriterande! Speciellt nu för imorgon startar föräldragruppen och som det ser ut nu så kan jag iaf inte vara med =( Jag har verkligen sett fram emot det så det känns riktigt tungt faktiskt! Jag får väl gå nästa gång men då har ju alla redan hunnit träffas och det skulle ju vara så kul att vara med på första mötet. Huvudsaken nu är iaf att Alva inte blir sjuk! Hon har inte visat några symtom än så jag hoppas. Idag har det varit soffmys för mig och Alva hela dagen och likaså lär det bli imorgon. Jag hoppas på att må bättre till onsdag då det är planerat att jag och Alva ska träffa en tjejkompis till mig och Micke som har varit i spanien i 3 månader. Vi håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0