En helg med massa mys...

2011-05-29

Den här helgen har vi verkligen bara myst och haft det bra. I lördags var vi och handlade lite på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi hem till min syster och hennes familj. Alva blev riktigt bortskämd med att få ligga och sova i famnen och barnen tjafsa om vem som skulle hålla, härligt! Micke blev överraskad av syrrans sambo med pubrunda för att fira att han har blivit pappa så dom stack iväg strax efter att vi kommit dit. Vi hade tjejkväll och åt grillat och kollade på film och åt ost, kex och melon och bara mös i soffan. Idag var vi en sväng till Farsta och shoppade lite och sen åkte vi hem till min mamma för att gratta henne på morsdag. Själv så fick jag en väldigt praktisk sak av min underbara dotter på morsdag som vi båda har nytta av, en amningskudde =) Hur klarade man sig utan den?! Sååå skön! Tack min älskade Alva ♥

Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Amningskudde är verkligen bra till allt möjligt. Här hemma lägger jag ofta Vincent i den. Kram

Inlägget kommenterat 2011-05-30 klockan 09:40:13
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Anita

Ja, det är ju lätt att ha tjejkväll när även alla barnen är tjejer! Girlpower!

Inlägget kommenterat 2011-06-04 klockan 14:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0