Sol och bad

2011-06-29

Idag har vi varit nere vid kallhälls badet nästan hela dagen. Jag, Micke och Alva mötte upp Tessan och Nattis i centrum och gick först och handlade lunch som vi sen tog med oss ner till badet. Nere vid badet mötte vi även Patrik och lite senare kom Patricia och hennes son Alexander. Det var riktigt skönt men det blåste rätt mycket och det var svårt att ha Alva uppe och hon ville ju inte ligga i vagnen så vid 15 tiden begav vi oss hemåt. Väl hemma så mötte vi upp Nattis igen som hade varit och hämtat sin brorson sen kom även Tessans fästman Danne och vi åt lite middag och hade det trevligt.

Imorgon ska vi åka ner till Barkarby handelsplats och shoppa lite :) Jag ska köpa en systemkamera och kolla på en klänning till Danne och Tessans bröllop och så ska jag se om jag kan hitta några badkläder, kroppen är ju inte direkt som förut så nu får man försöka vänja sig vid det för det känns som att det kommer att ta ett tag attkomma i form igen. Jag blev iaf sugen på en systemkamera när jag lånade min systerdotters när vi var i Hälsingland och jag gillar att fota och nu har vi ju Alva som vi gärna vill fota mycket så det känns som en riktigt bra investering.

Nu sover Alva och jag ska väl försöka göra detsamma. Godnatt på er!


               Här är Alva 6 dagar gammal och sover gott med pappa bredvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0