Riktig mysdag

2011-06-17

Vi blev hemma idag, alltså ingen promenad men Sara och Charlie kom hit och mös med oss hela dagen. Jag gjorde till och med en smulpaj med hallon som vi fikade på med vaniljglass, så gott! Jag har inte bakat sen långt innan Alva föddes så det var kul att göra lite gotte till fika. Och nu under kvällen har jag och Micke haft lite fredagsmys med kex, brie och olika goda skink sorter, men nu blir det snart sängen. Mycket mys har det iaf varit idag. Jag och Alva var uppe redan vid 6.30 i morse så nu känns det som att det börjar bli dags att sussa lite så man är pigg i helgen.

Godnatt och trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Det är ju så jäkla gott med smulpaj :D Mmmm!



Och vilka fantastiskt söta fossingar, bebiiiis!

Inlägget kommenterat 2011-06-18 klockan 09:12:26
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0