Naglar, shopping och fika

2011-06-08

                            

Idag hade jag lyxen att fika naglarna! Micke jobbar kväll och börjar då inte förrän kl 13 så det funkade att jag kunde gå och fixa naglarna så fick han och Alva lite pappa och dotter tid. Alva fick en jättefin present av Madde som fixar mina naglar och av hennes dotter Emilia, en blå/vit randig klänning med hello kitty på och ett par korta tights till, super söta! Det var iaf helt underbart att kunna fixa naglarna, sist jag gjorde det var 5 dagar innan Alva kom och det är ju så svårt att få tid till det nu. Jag kan ta med henne till salongen eftersom jag och Madde känner varandra bra men det vill jag inte pga alla dofter som är där.

                            

Efter att jag fixat naglarna åkte Micke till jobbet och jag och Alva tog pendeltåget till Sunbyberg och gick in på Åhléns. Det är nåt jag saknar här ute, Åhléns. Iaf, jag har letat efter shorts till Alva men jag har bara hittat små söta sommarklänningar och ja visst är dom fina men kanske inte så jätte praktiska alla gånger. Jag bestämde mig iaf för att hon skulle ha shorts men hittade bara för pojkar och hade dom inte varit så pojkiga så hade jag köpt det men jag tyckte inte riktigt att det passade på en liten tjej. Jag kom iaf på att Åhléns brukar ha bra kläder för små bebisar så jag tog mig dit ochjag hittade 2 par typ korta tights/shorts som var flickiga. Underbart! Dom köpte jag och 2 söta bodys till =)

Efter shoppingen gick vi bort till Rädda Barnen som ligger i Sundbyberg där min mamma och syster jobbar. Min mamma var upptagen med möten men min syster hade tid för en snabb fika (som blev en längre fika) med mig och Alva. En riktig toppen dag blev det!

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Gud vad fina naglarna blev! :) Gjorde själv naglar för några veckor sen men tog bort dom, jag var för ovan, haha!



Fina kläder också! :)

Inlägget kommenterat 2011-06-08 klockan 22:10:37
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Therese hellman

Så söta kläder :)

Inlägget kommenterat 2011-06-09 klockan 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0