2 månaders kontroll

2011-06-21

Igår var vi på läkarkontroll på bvc. Alva växer som hon ska men vikten har planat ut lite så nu blir det vägning igen om 2 veckor för att se hur hon ligger till då. Jag hoppas verkligen att hon kommer ikapp sin kurva igen. Jag får lite dåligt samvete och skyller på mig själv när det har med hennes vikt att göra. Det är endast pga personalen på eftervården på BB som var på mig så mycket om amningen så det har blivit ett väldigt känsligt ämne för mig och jag tar verkligen åt mig. Inte bra, men huvudsaken är att Alva verkar må bra och det gör hon verkligen :)



Kommentarer
Postat av: Therese hellman

Gumman du är en fantastisk mamma glöm aldrig det. Puss

Inlägget kommenterat 2011-06-21 klockan 09:32:07
Postat av: Therese hellman

Glöm aldrig vilken fantastisk mamma du är

Inlägget kommenterat 2011-06-21 klockan 17:04:01
Postat av: johanna thulander

uscha! vet hur de känns me vikten på bebis :( min tjej gick inte heller upp i vikt som hon skulle enligt bvc´s kurva o ja skyllde på mig själv men har lärt mig nu att så länge hon mår bra o är pigg o glad så e de garanterat ingen fara :) du gör allt du kan o du kan ju inte tvinga i alva mat om hon inte e hungrig :) barn svälter sig inte så du behöver inte oroa dig. hon har säkert den vikt som passar henne. kolla bara på hur du o micke va när ni va små.. ni lär ju inte vart sumobrottare nån utav er :P kram på er

Inlägget kommenterat 2011-06-22 klockan 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0