Mys helg

2011-07-03

Den här helgen har varit en riktig mys helg. Vi var hos min syster igår och grillade och hade det mysigt. Efter grillningen gick vi ner till badet och några av oss badade (inte jag då). Idag var på promenad runt villorna i Trångsund. Riktigt maffiga villor finns det där och så finns det några där man undrar hur dom tänkte när dom byggde dom, men alla har väl sin smak. På eftermiddagen var vi hos min mamma och fikade och en barndoms kompis till min syster och mig kom dit för att träffa Alva och Alva fick en jättefin klänning och jag fick en jättefin fickspegel från Thailand. Det finns inte så mycket att berätta om helgen förutom att vi hade det väldigt mysigt.

Bilder blev det i helgen och här kommer dom






















Hoppas att ni också har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Åh vad fina bilder! Förstår att du är nöjd med kameran :)



Vi åker hem på torsdag morgon, är i sthlm vid 12 nån gång! Blir skönt att komma hem även om det är trist att åka härifrån. Saknar er massa! I helgen får vi ses om ni inte har planer. Kramar i massor!

Inlägget kommenterat 2011-07-04 klockan 10:07:39
URL: http://sarasland.com
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja grekisk mat är mums!

Inlägget kommenterat 2011-07-04 klockan 11:01:45
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Nähe, nu har jag bokat biljetter hem och det blir först på fredag. Var typ 500kr billigare än samma tåg på torsdagen :p

Inlägget kommenterat 2011-07-04 klockan 11:59:27
URL: http://sarasland.com
Postat av: Therese hellman

Vilka härliga kort gumman. Har du tagit dem med din nya kamera? Pussa sötnosen från mig

Inlägget kommenterat 2011-07-04 klockan 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0