Mormors helg

2011-07-08

Idag åker jag och Alva hem till Alvas mormor och blir där tills på söndag eller måndag. Pappa Micke ska nämligen ut på äventyr i helgen och kommer förmodligen att sova borta så då bestämde jag och Alva att vi sover hos mormor den här helgen. Jag och Alva hade ju planerat att träffa Sara och Charlie imorgon men vi måste tyvärr ställa in det :( Vi som har sett fram emot att dom ska komma hem till Stockholm, men jag hoppas att dom vill träffa oss någon dag nästa vecka istället. Innan vi åker hem till mormor ska vi hem till moster och sola och bada :)

Ha en bra dag i solskenet!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Det gjorde ni så rätt i = så mysigt!

Inlägget kommenterat 2011-07-11 klockan 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0