Möhippa

2011-07-15

Idag har jag varit på Therese Hellmans möhippa. Vi startade hemma hos henne genom att storma lägenheten och chocka henne. Det blev champagne brunch, spel och rosévin hemma hos henne innan vi drog oss in till staden där hon fick i uppdrag att fotografera olika saker men med paus för shots och lite senare klippa av tvättlappen på killars kalsonger. Det sistnämnda var inte speciellt uppskattat av Tessan kan jag säga men kul var det att se henne kämpa och det gjorde hon bra. Jag drog mig hemåt innan möhippan var slut, vill vara hemma tills det är sovdags för Alva. Efter att jag åkte hem skulle Tessan få sjunga i en studio och sen skulle gänget äta middag på Faros. Det hade varit kul att vara med under kvällen också men jag vill vara med mina älsklingar och ha lite fredagsmys. Det var första gången jag var ifrån Alva och det var faktiskt lite konstigt men ändå skönt på ett sätt om man nu får säga så, jag fick ju vara bara mig själv en stund.

Nu ska det fredagsmysas med familjen och imorgon ska vi hem till fina Sara och hennes familj och äta middag. Det ser vi fram emot. Jag tycker att det är så himla kul att inte bara jag och Sara kommer så bra överens utan även våra familjer så att vi kan umgås allihopa.

Här kommer lite bilder från möhippan


 

                                                                       Fina Therese Hellman

 
                                                        Nattis, Johanna, Tessan och Louise





                                                                                      Skål


                                                                            Lite sällskapsspel


                                                                                   Mums


                                                                     Pling, jag kan svaret!


                                                                          Dags för ombyte


                                                           Arrrrrrrrrrrrrrrgh, klunk klunk


                                                           Ska jag verkligen gå så här?!


                                                                             Kisspaus


                                                                                 Skåååååål





                                                            Got a little captain in you?


                                           Hoppas han vet hur han ska tvätta dom nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0