Inte långt kvar

2011-07-19

Jag var uppe kl 7 idag och gick ner till tvättstugan och tvättade och jag var inte riktigt vaken då kände jag, men det gick bra. Sen har vi bara plockat och fixat hela dagen och jag har kännt mig helt slut och bara längtat efter att få gå och lägga mig, men nu när allt är klart, då är jag pigg. Vad hände egentligen?

Nu är det inte långt kvar tills vi påbörjar vår efterlängtade semesterresa, och jag tror faktiskt att jag har lite resfeber. Jag ser verkligen fram emot den här resan och mycket beror nog på att vi nu har Alva och att vi ska få visa upp vår underbara lilla sessa för släktingarna.



            Alva är med när mamma och pappa packar men syns knappt bland all packning



                                  Micke packar bilen, och takboxen behövs kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Haha, nej, jag fick leta för att hitta Alvisen bland packningen :D

Hoppas resan går bra nu och att ni får en fantastisk semester! Kramar i massor!

Inlägget kommenterat 2011-07-19 klockan 22:27:57
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0