God kväll

2011-07-01

Fullt ös säger jag bara!

Igår
var vi i Barkarby och köpte min systemkamera som jag har velat ha ett tag och jag kan bara säga en sak om den, den är GRYM! Efter att vi köpt kameran var vi på Waynes i outlet området och fikade med Alvas farfar, det var riktigt skönt väder så vi satt ute vilket man inte kunnat göra dom tidigare gångerna som jag har varit där så det var riktigt skönt. Micke hittade en jättesnygg kostym som han ska ha på våra goa vänner Danne och Tessans bröllop i augusti så där blev det fynd också, nu ska jag bara hitta en klänning som jag kan ha på bröllopet. Jag hade spanat in en på Lindex, en somrig och jättefin klänning men när jag väl satte på mig den såg jag ut som en blommig bakelse så det blev ett stort NEJ till den.

När vi kom hem från Barkarby hade vi vår granne hos oss på middag, riktigt trevligt! Efter middagen var jag ju tvungen att packa upp och pilla lite på min kamera :) Sen tog vi oss äntligen tid till att göra fotavtryck på Alva och dom blev jättefina. Sen blev det bad och godnatt.

                                                                
                                                                            Min kamera

Idag var vi förbi Mickes jobb för att hämta hans badshorts som han lämnat på jobbet, inte så smart att ha dom där på semestern. Sen åkte vi till Stinsen och åt lunch och handlade på city gross. Efter det var vi i Jakobsberg och hämtade ut mina ringar som vi lämnat in för förstoring och gravering. Runt dom sista 2-3 månaderna av graviditeten svullnade jag så mycket så jag var tvungen att ta av förlovningsringen. När vi gifte oss så fick jag på mig vigselringen men jag kunde inte använda den och har inte använt nån utav ringarna sen dess och nu kände jag att det var dags, men dom var lite för små så därför lämnade vi nu in dom.

Imorgon ska vi åka hem till min syster och hennes familj och grilla och sen sova över. Sist vi skulle grilla där och sova över så blev ju Micke utdragen på pubrunda av min svåger, så nu måste han ju få sin grillkväll iaf. Innan vi åker dit ska jag försöka få med mig Micke ut på en promenad men det får vi se hur det går :P På söndag när vi kommer hem ska jag försöka ladda upp lite bilder från kameran så ni får se hur fina dom blir :)

Trevlig helg på er!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: och du är så himla söt! :)



Kul att det blev en kamera! Fel märke bara :p hehe...

Hoppas ni har en fin helg, saknar er! Kramar

Inlägget kommenterat 2011-07-02 klockan 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0