Borta bra men hemma bäst

2011-07-28

Nu är vi hemma igen! Det har varit bra och mysigt på semestern men det är alltid skönt att komma hem, att få sova i sin egen säng och att få ha alla sina saker runt omkring sig och att få vara som man vill. Alva verkar också glad över att vara hemma och är på strålande humör.

Vi var hemma strax före 7 imorse och sprang direkt ner till tvättstugan och kollade om det fanns någon tid idag och det gjorde det så vi satte igång och tvätta, vilket vi nu har gjort dom senaste 4 timmarna. När tvätten är klar blir det storhandling för det ekar i kylskåpet. Efter handlingen sen så blir det hemma mys för hela slanten, soffpotatisar ska vi vara! :)

På spa hotellet som vi bodde på dom sista dagarna så fanns det inget internet förutom i huvudbyggnaden och jag kände inte riktigt för att släpa dit datorn och sätta mig, så därför blev det ingen uppdatering här på bloggen. Jag tänkte försöka ta mig tid till att berätta mer om vår resa och lägga upp mer bilder ikväll när lill skruttan sover.

Ha en bra dag så länge!



Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Välkomna hem! :D

Inlägget kommenterat 2011-07-28 klockan 12:18:02
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0