Tjejkväll

2011-12-03

Igår hade jag och Alva besök av Alvas fina gudmor Therese. Hon kom till oss vid 15 tiden. Vi pratade och hade det mysigt. Det var en fredag med riktigt mycket mys. Jag hoppas att vi gör om det snart. Tack fina för en toppen kväll ♥



Till middag blev det hemmagjord pizza och Tessan fick bråka med degen


Medan pizzan var i ugnen passade vi på att skåla för min lägenhet, Tessan hade köpt med sig en liten flaska Asti, såååå gott och såååå farligt!


Resultatet av pizzan, den blev ruggigt god


Thessan myser i min soffa i väntan på Idol, här ser ni en del av mitt fina vardagsrum också :)


Kex och ost är ett måste till Idol


Kommentarer
Postat av: Therese Löf

Detta ska vi absolut göra igen. Det var toppen mysigt :)

Inlägget kommenterat 2011-12-03 klockan 12:59:01
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Härligt att det blev mysigt! Ja jag kollade lite igår men vill nog ha några som är mer som skor:). Kram!

Inlägget kommenterat 2011-12-03 klockan 17:55:20
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0