Storm och inblåst fönster

2011-12-26

Jag hoppas att ni har haft en riktigt mysig jul hittills! Vi fortsätter julfirandet idag och är nu hemma hos mormorn. Det blir middag här lite senare och mormorns kompis Mia, Heidi och Heidis man Micke kommer också. Det ska bli mysigt.

Ska försöka slänga upp lite bilder från Julafton ikväll om energi finns, här var det storm inatt så det har inte blivit mycket sömn för min del. Halva natten funderade jag på när fönstret skulle blåsa in, det är ett gammalt fönster som knastrar när det blåser och jag sover precis under det så det är lite obehagligt men överlevde gjorde jag ju :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mormor till Alva

Härligt att du tog en bild på granen, får nog berätta för din morfar:) Och Rebecca har ju gjort duken:)

Inlägget kommenterat 2011-12-26 klockan 21:49:41
Postat av: Tina svarar:

Japp, dom har alltid haft samma frisyr, hehe. Kim rakade av allt hår, sparade någon centimeter bara, dagen innan hon föddes. Minna föddes med någon centimeter långt hår och sen dess har ingen av dom klippt sig så bådas hår har växt i samma takt :)

Inlägget kommenterat 2011-12-27 klockan 20:35:35
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0