Håret

2011-12-16

Alva har ju en liten egen frisyr, som jag tycker är väldigt charmig och det är ju liksom hon. Varje dag får jag höra kommentarer om hennes hår och av folk jag aldrig ens sett tidigare. Jag tycker absolut att man kan kommentera och säga vad man tycker men det beror på vilket sätt man säger det på. En person som jag aldrig träffat tidigare kommenterade Alvas hår när jag tog av henne mössan med "herregud vilket hår" Jag kunde inte tolka hur det menades men han sprang förbi och kläckte ur sig det. That´s it, jag gillar det inte riktigt. Jag kommenterar ju inte om han har nåt som sticker ut ur mängden. Jag bryr mig inte om det kommer från någon jag känner eller om det är positiva kommentarer då tycker jag att det är helt ok. Jag tycker att man ska tänka på hur man uttrycker sig till andra och speciellt till dom man inte känner. Jag älskar hennes vilda hår, min fina tjej ♥



Min fina tjej med platt hår efter badet

Kommentarer
Postat av: Mormor till Alva

Ja, det är märkligt med alla kommentarer men det är inget att bry sig om! Det visar bara hur dumma en del folk är...

Inlägget kommenterat 2011-12-17 klockan 12:18:36
Postat av: Therese Löf

Folk är dumma måste jag säga. Alvas hår är en del av hennes charm. Det skulle inte vara Alva annars. Tycker folk ska hålla kommentarer för sig själv

Inlägget kommenterat 2011-12-17 klockan 12:28:52
Postat av: Fia- mamma till Edison

Jag gissar (och hoppas, folk kan vara så knäppa) att de bara tycker som du, att Alva är sååå söt i sin egna lilla frilla! Vi har samma upplevelser, folk har kommenterat Edison hår sen dag ett också! Men jag tror att de bara tycker han är gullig, precis som vi tycker! :) Men lite lustigt att okända människor kommenterar ens bebis, jag håller med!



Kram på er

Inlägget kommenterat 2011-12-17 klockan 13:29:08
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Lovisa - Mamma till Julius

Håller med dom som skrivit innan! Alvas frisyr är hennes charm, det är så häftigt att det står åt alla håll o kanter, för alla andra har ju håret platt... Liksom min lilla :-P



Kram på er!

Inlägget kommenterat 2011-12-17 klockan 14:04:57
Postat av: yarella

Hihi jag tycker det är sött! Min lilla tjej Lia har oxå en helt otrolig frisyr står år alla håll o kanter. Man ska inte bry sig om idioter ;-) kram

Inlägget kommenterat 2011-12-17 klockan 15:08:57
URL: http://mammayarella.blogg.se/
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Hennes hår är ju så himla gulligt ! Tycker precis som du att det är en egenskap som hör hennes personlighet till ! Min Alva har ju sina utstående små öron och det är ju det som är så charmigt med henne också, min lilla toker :) strunta i dumma kommentarer !

Inlägget kommenterat 2011-12-17 klockan 19:40:43
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0