Fredag?

2011-12-16

Det känns som vilken dag som helst utom fredag idag. Är det fredag? Vi har iaf spenderat dagen med julklapps shopping med mormorn och jag kan nu säga att jag känner mig lugn på den fronten. Det jag har kvar är klappar till mormorn och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, jobbigt! Hon har ju oftast varit med när jag har shoppat klappar så då har det ju såklart inte blivit några till henne då. Jag är iaf sjukt nöjd med alla juklappar och jag tror att dom kommer att uppskattas. Nu ska det fredagsmysas här även fast det inte känns som fredag. Det blir iaf Svenska hjältar galan, lite brie och kex och massa tända ljus. Ha en trevlig fredagkväll!



För mig betyder den här bilden något speciellt men vad kan jag inte gå in på tyvärr men man kan gissa om man tittar noga

Kommentarer
Postat av: FOTO

så vacker bild

Inlägget kommenterat 2011-12-16 klockan 22:29:30
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0