En god morgon

2011-12-23

God morgon säger jag! Det är verkligen en god morgon denna morgonen, jag vaknade nämnligen för en stund sen och insåg att jag faktiskt har sovit hela natten. Underbart! Det behövde jag kan jag tala om. Det var en lite jobbigare läggning igår än vad det brukar vara och Alva somnade inte förrän efter klockan 20 någongång, då i min säng. Nu sover hon fortfarande och jag har bara behövt stoppa in nappen en enda gång och det var strax innan jag gick upp. Jag kan gärna ta lite jobbigare läggningar bara hon sover på nätterna, det gör mig ingenting. Själv så gick jag och la mig vid klockan 22 och då i tankar om att jag kanske inte skulle få sova hela natten och för att få så mycket sömn som möjligt för det behövs verkligen nu, speciellt eftersom jag är sjuk också.

Idag har jag iaf inte tid med att vara sjuk för här ska det inhandlas kläder till imorgon och det ska bakas och slås in paket. Sen har jag faktiskt 2 bingolotter till ikväll också, ett måste när det är uppesittarkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0