28 Augusti 2011

2011-08-28

Usch, idag är ingen bra dag! Vi har ingenting att göra förrän kl 13 idag och mina tankar vandrar såklart iväg och jag känner mig ledsen och frustrerad. Det känns verkligen som jag kan göra nåt åt allt det här men problemet är att jag inte får och jag blir så fruktansvärt frustrerad.

Iaf så idag kl 13 ska vi iväg och kolla på lägenheter. Det hugger i magen bara jag tänker på det för det är då det känns verkligt allt det här fast ändå inte... Svårt att beskriva hur man känner!

Den som lyser upp min dag och gör att jag ändå trots allt håller modet uppe är såklart min älskade lilla Alva! Vad skulle jag vara utan henne?! Usch nu kommer tårarna så nu måste jag sluta...

Vi har haft lite soffmys här och i mormors hörnsoffa kan man ju sitta själv


 


Mamma kolla, inga händer!!


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Ja, tur att du har fina lilla Alva! Lider så med dig, finaste vännen. Önskar vi bodde närmare så jag kunde krama om dig ett par gånger om dagen, minst!

Tycker om dig. Mycket. Kram!

Inlägget kommenterat 2011-08-28 klockan 11:32:01
URL: http://sarasland.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Massa styrkekramar till dig Johanna. Och som du skriver, Alva finns alltid där för dig och hon håller humöret uppe! Hon kan säkert hjälpa dig må bättre igen! Kram

Inlägget kommenterat 2011-08-28 klockan 16:25:53
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0