Lördag

2011-08-27

Hallå där!

Här är det lördag kväll och jag känner mig heeelt matt... Jag är så trött i både huvud och kropp, inte så konstigt kanske!

Idag har vi iaf varit hemma hos min mamma och fixat och donat på förmiddagen för att jag och Alva ska få det så bra som möjligt här. Snälla mamman min har rensat och plockat så att vi ska ha plats för våra saker.

Efter fixandet så tog vi en promenad hem till min syster och hennes familj och fikade. Min syster hade gjort äppelpaj som vi mumsade på till kaffet. Gott! Det var ju riktigt fint väder idag också så vi satt ute på deras altan och fikade.



Imorgon ska vi iväg och kolla på 3 lägenheter och se om det kan vara nåt för mig och Alva... Känns riktigt jobbigt och egentligen så vill jag ju inte, men jag måste.

Nu ska vi ta och gotta oss i lite brie, kex och jordgubbar. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Therese hellman

Hoppas någon av lägenheterna känns bra i morgon söt puss

Inlägget kommenterat 2011-08-27 klockan 22:23:48
Postat av: Linda

Du är så stark, du ska veta att jag tänker på dig å alva! vi har inte så stor koll på vad som skett riktigt men kikar ju på din blogg så vet ju hur känslorna och tankarna går och jag hoppas att du mår bättre inom kort! massa varma kramar

Inlägget kommenterat 2011-08-28 klockan 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0