God morgon

2011-08-02

God morgon på er!

Idag ska jag och Alva möta upp Sara och Charlie för en dag på stranden. Det ser vi verkligen fram emot! Jag har redan hunnit förbereda min picknickmat som jag ska ta med, det blev en pastasallad med pesto och oliver. Det ska bli riktigt skönt att hänga på stranden idag och bara slappa :) fast jag skulle behöva ta mig ut och gå också men det kanske får bli ikväll istället.

I fredags började jag med ett nyttigare liv och gör nyttigare men fortfarande god mat. Jag försöker motionera så mycket jag kan och jag har faktiskt redan gått ner 1,5 kg vilket känns helt fantastiskt och det ger mig sån otrolig motivation till att fortsätta. Jag funderar på att göra en ny kategori här på bloggen där jag lägger upp bilder och recept på maten som jag gör men då undrar jag såklart om det är någon som är intresserad av det. Är det det?

Ha en bra dag i solen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag är väldigt intresserad utav det! =) <3

Inlägget kommenterat 2011-08-02 klockan 12:56:22
Postat av: Mia..mamma till Lexie

Hitta hit via just Sara och tänkte lämna en liten kommentar när jag ändå är här!! Jag behöver verklgien komma i form å behöver massa inspiration till nya nyttiga maträtter!! :)

Inlägget kommenterat 2011-08-09 klockan 11:08:48
URL: http://miapiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0