Ensam...

2011-08-31

Idag har jag fått höra nåt som jag aldrig trodde att jag skulle få höra, inte från den personen iaf. Men nu är det klart... Jag är ensam, ensam i vår värld, i vår värld där vi skulle vara tillsammans men som jag inte ens vet vad den är längre eller hur den ser ut eller hur det kommer att vara eller om jag kommer att befinna mig i den. Vår värld så som jag trott att den skulle vara finns inte längre!

Nu måste jag, bara jag, starta upp ett eget liv i en egen värld. Hur kommer den se ut, vart kommer jag vara i den, hur kommer jag vara, hur kommer jag må i den, kommer jag att ha någon med mig?

Det jag vet är att jag vandrar ensam med det största ansvaret en människa kan ha, ansvaret för en annan människa som ska växa upp i denna värld, vilken värld? I min värld, min kommande värld...

Min värld som ensamstående mamma till världens underbaraste dotter, Alva



Alva och jag på BB


Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Styrkekramar till dig och din underbart fina flicka!!

Inlägget kommenterat 2011-08-31 klockan 22:32:22
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Mimmie

<3

Inlägget kommenterat 2011-08-31 klockan 22:35:11
URL: http://baramimmies.blogg.se/
Postat av: Cicci

Bästa finaste Jojo, du kommer klara det här.

Det spelar ingen roll vad alla säger till dig nu eftersom du troligtvis inte är mottaglig, men tro mig. Du kommer ta hand om Alva lika bra som din mamma tog hand om dig <3 Kämpa, tro och lev för din dotter.

Massa massa styrkekramar

Inlägget kommenterat 2011-08-31 klockan 22:51:22
Postat av: Madeleine - mamma till Gabriel

Jag tänker på er i denna jobbiga tid. Ta hand om varandra!

Massa kramar!

Inlägget kommenterat 2011-09-01 klockan 08:55:59
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Du har inte svaren ännu, men du kommer finna dem på vägen. Ta hand om dig! Kram

Inlägget kommenterat 2011-09-01 klockan 11:51:42
Postat av: Josefine

Styrkekram till dig!

Inlägget kommenterat 2011-09-01 klockan 14:19:12
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com
Postat av: Therese hellman

Finns här för dig och Alva puss

Inlägget kommenterat 2011-09-01 klockan 16:11:28
Postat av: johanna

du kommer klara de jätte bra.. visst de kommer säkert bli tufft men du e stark :) bamse kramar till er

Inlägget kommenterat 2011-09-01 klockan 17:44:05
Postat av: Josefine

Du är världens bästa mamma och jag tvivlar inte en sekund på att du och Alva kommer att finna er rätta väg i livet. Massa kramar till dig och din fina dotter <3

Inlägget kommenterat 2011-09-01 klockan 21:10:29
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Sophia - mamma till Melvin

Gumman! Vi finns här! Day & night!!!



Vi ses nästa fredag :)



Kraam på er

Inlägget kommenterat 2011-09-02 klockan 07:12:50
URL: http://liivetsomtre.blogg.se/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Många styrkekramar från oss och tack för igår!

Inlägget kommenterat 2011-09-02 klockan 09:09:50
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Kristine

Förstår din oro för framtiden! Men just att du har ansvar för lilla Alva är det som kommer ge dig kraften att ta dig igenom detta på bästa sätt. Livets väg är krokig och du befinner dig i en hemsk uppförsbacke. Men du kommer ta dig upp och när det är som tuffast måste du be din omgivning om en hjälpande hand. Bättre ensam än med någon som inte vill! Stor stor kram till dig!!

Inlägget kommenterat 2011-09-02 klockan 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0