Bebisprat och mammamys

2011-08-16

God kväller på er!

Här kämpar vi med att få en övertrött bebis att sova
. Alva har inte sovit så bra idag på dagen och bestämde sig vid 16 tiden att ta sin långa sovstund då. Det tyckte mamman var en mindre bra ide men vad ska man göra när dom små är trötta. Hon fick sova! Meeeen det har förstört vår kvällsrutin här hemma och det är väl inte så konstigt kanske men men.

Idag har iaf jag och Alva haft det mysigt med Sara och Charlie. Vi har varit på powerwalk, ätit god lunch hemma hos fina familjen, snackat av oss och planerat lite bakning till Alvas dop. Snälla söta Sara ska hjälpa mig med bakningen, så snäll hon är min fina vän! Jag ska bara bestämma mig för vad jag ska baka också.

Bebisarna verkade tycka att det var kul att ses igen


Det är kul att ligga på mage när man har nån att prata med


Imorgon ska vi leka med Sara och Charlie igen och då ska vi ta oss till barnens hus för lite bebis shopping och sen till Ikea för lite lunch och vuxen shopping :) Fast det jag ska titta efter på Ikea är mest till Alva men man får se det som att Ikea är dom vuxnas leksaksaffär (iaf för mig) :)

Nu sover äntligen Alva så jag tänker passa på att göra detsamma medan jag kan. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ikea är aldrig fel :)



Ha en toppen dag.

Inlägget kommenterat 2011-08-17 klockan 10:34:50
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0