Angelicas babyshower

2011-08-08

Här kommer nu lite bilder från gårdagens babyshower


Därinne ligger huvudpersonen som troligtvis är en liten tjej



Angelica och Alva



Massa presenter till den lilla



Vagnleksakerna var från mig och Alva
, barnvagnen från den lilles mormor



Grabbarna står och snackar barnvagnar



Patrik sätter ihop bärselen
, eller gjorde ett tappert och duktigt försök iaf :)



När den väl var på plats fick Alva agera försökskanin



Mormorn myser med sitt barnbarn


Det serverades god mat och fika
och det var såååå kul att träffa några gamla vänner som jag inte har träffat på ca 3 år, som vi till slut kom fram till att det var.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi ja det var verkligen kladdigt men det blev ganska bra resultat ändå, hehe ;D åh okej, där ska jag kika efter kläder till lillan minsann !



vilka fina bilder från babyshowern, nu fick jag flashback från min, det var såå kul ! :)

Inlägget kommenterat 2011-08-09 klockan 11:59:38
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Oj, så mysigt! :) Jag skulle med vilja gå, eller ha en.

Inlägget kommenterat 2011-08-10 klockan 21:57:03
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0